პრეზენტაცია
|
პასუხობს
სათაურს
|
2
|
|
შემოიფარგლება
კონკრეტული თემით
|
2
|
|
ფლობს
აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
1
|
|
საუბრობს
გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
|
1
|
|
იყენებს
განსხვავებულ წყაროებს
|
1
|
|
ადარებს
მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
|
იყენებს
თვალსაჩინოებას
|
1
|
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
ტექსტთან მუშაობა
|
ამოიცნობს
პრობლემას და მსჯელობს მის ირგვლივ
|
2
|
|
გამოხატავს საკუთარ თვალსაზრისს: საუბრობს ტექსტში გამოთქმულ
ჰიპოთეზის
შესახებ და იყენებს ვარაუდის გამომხატველ კონსტრუქციებს, იცავს საკუთარი არგუმენტებით
|
2
|
|
აკეთებს
ჩანაწერებს
|
1
|
|
იყენებს
სქემებს, დიაგრამებს, აზრობრივ რუკებს იდეების გასააზრებლად და დასამუშავებლად
|
1
|
|
ამოიწერს
უცხო სიტყვებს (ქმნის სქოლიოებს), უცნობ ინფორმაციას შემდგომი განმარტებისა და დასამუშავებლად
|
2
|
|
აკავშირებს
ტექსტს გარემოსთან
|
2
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий